Преминете към основното съдържание

"ОБЕДИНЯВАМЕ СЕ, ЗА ДА СЛОЖИМ КРАЙ НА РАКА НА ГЪРДАТА ЗА ВСИЧКИ"

THE ESTÉE LAUDER COMPANIES ПРЕДСТАВЯ СВОЯТА КАМПАНИЯ ЗА БОРБА С РАКА НА ГЪРДАТА 2021

The Estée Lauder Companies (ELC) е различен вид компания и Кампанията за борба с рака на гърдата представлява най-доброто от ELC. Като компания, вдъхновена от красотата и задвижвана от ценности, ELC е поставила хората, положителното влияние и приобщаването в сърцето на всичко, което прави. Ето защо компанията се обединява, за да сложи край на рака на гърдата за всички. Апелът на ELC да бъде сложен край на това заболяване е по-спешен от всякога. Ракът на гърдата е най-често срещаният вид рак сред жените в световен мащаб – за пръв път изпреварвайки рака на белите дробове през 2020 с приблизителен брой от 2.3 милиона нови случая[1]. Тази мрачна статистика само потвърждава защо мисията на Кампанията остава непоколебима в обединяването на хората, за да създаде свят без рак на гърдата. Време е да спрем рака на гърдата.

The Estée Lauder Companies е корпоративен лидер в глобалното движение срещу рака на гърдата, откакто Evelyn H. Lauder създава розовата панделка и поставя началото на Кампанията през 1992. Кампанията подкрепя повече от 60 организации по света, за да набере средства, образова и подкрепя, за да ни доближи до мисията за свят без рак на гърдата. Това е кампанията с най-голямо социално въздействие на компанията и тя е успяла да набере над 99 милиона долара, финансирайки животоспасяващи проучвания, образование и медицински услуги, от които повече от 80 милиона долара отиват в подкрепа на 321 фонда за медицински проучвания чрез Breast Cancer Research Foundation® (BCRF), най-високо оценената организация с нестопанска цел за борба с рака на гърдата в САЩ, основана от Evelyn H. Lauder през 1993.

Мисията на BCRF е да предотврати и излекува рака на гърдата чрез напредък при най-обещаващите проучвания в света. Фондовете за проучвания на BCRF, подпомогнати от Кампанията, обхващат целия спектър от проучвания за рака на гърдата от изучаване на основната биология на превръщането на здравите клетки в ракови през разработването на нови тестове за диагностика и лечение до проучвания за подобряване на качеството на живот на пациентите по време и след лечение. Въпреки големия прогрес, направен срещу заболяването и понижените нива на смъртност с 41 процента сред жените в САЩ от 1989 досега благодарение на ранно диагностициране и подобрено лечение, все още има много, което трябва да бъде направено. Ракът на гърдата е заболяване, което засяга всички, но не винаги по един и същи начин. Кампанията ще продължи да адресира неравенството при рака на гърдата, съществуващо сред малцинства и други уязвими групи чрез финансиране на проучвания с BCRF и множество неправителствени организации по света.

William P. Lauder, Изпълнителен директор на The Estée Lauder Companies Inc., споделя: “Като вдъхновена от красотата и задвижвана от ценностите компания, ние се стремим да правим смислени социални инвестиции спрямо проблеми, които са от значение за нашите служители, клиенти и партньори по света. Семейните ценности са и винаги са били в сърцето на The Estée Lauder Companies. Когато моята майка, Evelyn H. Lauder, поставя началото на Кампанията за борба с рака на гърдата на The Estée Lauder Companies и създава розовата панделка, тя го прави с визията за свят без рак на гърдата. Кампанията остава непоколебима в своята мисия да помогне за премахването на рака на гърдата.”

Ракът на гърдата не е заболяване с единична история. Той е разнообразен и комплексен като общността на ELC и засяга силно всеки, до когото се кодосне – пациенти, близки, доктори, болногледачи, застъпници и много други. Тазгодишният дизайн на кампанията включва многослойна розова панделка, универсалният символ на рака на гърдата. Нюанси на розовото, текстури и дизайни се преплитат, символизирайки многообразието на заболяването и обединението в подкрепа на цялата общност, засегната от рака на гърдата по света.

Кампанията ще предприеме следните действия в съзвучие с мисията, която има:

  • Лансира нов призив в социалните мрежи, за да окуражи ангажираност сред поддръжниците по света с цел да набере средства за BCRF чрез прости действия като покупка на любимо розово червило, рисунка на панделка, споделяне на история, използвайки хаштаговете #TimeToEndBreastCancer и #ELCdonates и отбелязване на до пет човека, които да се включат.
    • За всеки публичен пост в Instagram или Facebook по време на месец октомври, вклюващ #TimeToEndBreastCancer и #ELCdonates @esteelaudercompanies ще дари $25 на @bcrfcure до достигането на $150,000.
  • Продължава наследството на The Estée Lauder Companies да финансира и развива ангажираността на компанията към расовото равенство.
    • Компанията и семейство Lauder ще инвестират $1 милион през следващите две години за проучвания, свързани с елиминирането на неравенството сред заболелите от рак на гърдата. Две нови важни инициативи ще бъдат подкрепени чрез фондовете на BCRF.
  • Осветяване на сгради, монументи и забележителности по света в искрящо розово за повишаване на запознатостта във връзка със здравето на гърдите, включително Empire State Building в Ню Йорк и Айфеловата кула в Париж.

  • Мобилизиране на служителите по света, които да окажат позитивно въздействие върху общностите и да се обединят в действията си в подкрепа на повече от 60 организации, ангажирани с рака на гърдата по света.
  • Привличане на експерти от световна класа, които да предадат знанието си за важността на здравето на гърдите.
  • Производство и дистрибуция на информационни материали и розови панделки по света.
  • Привличане на дарения за BCRF чрез ELCompanies.com/BreastCancerCampaign.

Елизабет Хърли, дългогодишен посланик на Кампанията, споделя: “Ролята ми на глобален посланик на Кампанията за борба с рака на гърдата продължава да бъде най-смислената работа в моя живот. Присъединих се към Evelyn, за да работя по Кампанията малко след като тя стартира в началото на 1990-те. През годините видях силното въздействие, което The Estée Lauder Companies има върху глобалната общност на засегнатите от рака на гърдата, включително допринасяйки за революционния прогрес, постигнат чрез проучванията, които Кампанията спонсорира, за да постигне напредък в науката, лечението и грижата. Ние трябва да продължим наследството на Evelyn и да се обединим в подкрепа на Кампанията, за да бъде открит лек за тази болест.”

Тази година 19 от марките на The Estée Lauder Companies ще подкрепят мисията на кампанията: AERIN, Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Darphin, DKNY, Donna Karan, Dr. Jart+, Estée Lauder, GLAMGLOW, Jo Malone London, La Mer, Lab Series, Michael Kors, Origins, Smashbox, Tom Ford Beauty и Too Faced. Всяка една от тях ще продава продукти, носещи розовата панделка или ще направи дарения към BCRF и/или други благотворителни организации по света.

“Упехът на The Estée Lauder Companies е дълбоко вкоренен в нашите основни ценности и позитивното въздействие върху нашите служители, общности и върху планетата. Кампанията за борба с рака на гърдата е автентичен крайъгълен камък на нашия ангажимент да бъдем вдъхновена от красотата и задвижвана от ценностите компания и ще продължим да работим за положителна промяна за общността на засегнатите от рака на гърдата и отвъд нея.” казва Fabrizio Freda, Президент и Изпълнителен директор на The Estée Lauder Companies Inc.

Чрез общите усилия на служители, потребители и партньори по света Кампанията остава начело на реалния прогрес срещу заболяването, доближавайки се все по-близо до своята мисия. Заедно с подкрепата на своята глобална общност ELC може да помогне за създаването на свят без рак на гърдата за всички.

За да научите повече за Кампанията за борба с рака на гърдата на The Estée Lauder, посетете ELCompanies.com/BreastCancerCampaign.

ЗА THE ESTÉE LAUDER COMPANIES INC.

The Estée Lauder Companies Inc. е един от водещите производители и търговци в света на висококачествени продукти за грижа за кожата, грим и грижа за косата. Продуктите на компанията се продават в около 150 държави и територии под марките: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Lab Series, Origins, Tommy Hilfiger, MAC, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan New York, DKNY, Aveda, Jo Malone London, Bumble and bumble, Michael Kors, Darphin, Tom Ford Beauty, Smashbox, Ermenegildo Zegna, AERIN, Le Labo, Editions de Parfums Frédéric Malle, GLAMGLOW, Kilian Paris, Too Faced, Dr. Jart+ и семейството от марки на DECIEM, вклюващо The Ordinary и NIOD.



[1] Световна Здравна Организация, 2021

American Cancer Society® Facts and Figures 2020-2021

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser