Преминете към основното съдържание

Операция „тънка талия“: как да изчезне коремчето ви

Упражнения и правила за хранене

© iStock

Най-ефективните упражнения за премахване на корема и „любовните дръжки“ са обикновено най-простите. Важното е обаче техниката на изпълнението им да е безупречна – така няма да навредите на гърба си и ще включите определена група мускули. Ако сте достатъчно упорити, само няколко минути упражнения на ден са достатъчни, за да видите резултати скоро.

Три са упражненията, които е добре да правите всеки ден.

#1. Сгъване на бедрата от опра до предмишниците (гърбът е на земята, а краката са леко сгънати в коленете – издишайте и повдигнете краката успоредно на пода, вдишайте – върнете се в изходно положение). Направете 20 повторения в три серии.

#2. Сгъване на тялото върху опора – седнете на ръба на пейка и сгъвайте коленете към корема бързо и периодично. Нека сгъването и разгъването продължат в три серии по 20 повторения.

#3. Страничен планк – тялото е в странична арка, опряно на лакътя на едната ръка. Останете в тази позиция между 30 секунди и 1 минута. В зависимост от подготовката ви може да останете и 2 минути.

Въртенето на обръч оказва ефективен масаж върху талията, който успешно стопява мазнините в тази област и подобрява кръвообращението в проблемните зони. Друг безценен помощник в стопяването на корема е спортната топка – колкото повече се свивате, лежейки върху нея, толкова повече се задействат косите коремни мускули. Купете си топка и докато гледате любимия си сериал вечер, вместо на дивана или на стола, стойте върху топката.

Вторият важен момент е храната: помнете, че преди тренировки трябва да се храните с бързоусвоима храна – плодова или зеленчукова салата. След тренировка осигурете на тялото си протеинова храна – бяла риба, морски продукти, пилешки гърди... Съчетавайте ги със зелени храни – фасул, зелена салата. Така ще имате не само енергиен заряд, но и храна за изграждане на мускулите.

За да не отидат всичките ви усилия напразно, откажете се от някои вредни навици.

Не приемайте „празни“ калории. В една бутилка газирана вода се съдържат 300 „празни“ калории. Заменете газираната вода с чаша вода с изцеден лимон.

За един ден трябва да изяждате 5 порции с плодове и зеленчуци? Ето как ще имате енергия и няма да изпитвате зверски глад.

За красива и релефна коремна преса ви трябва редовен прием на протеини и въглехидрати. В никакъв случай не гладувайте.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser