Преминете към основното съдържание

От гримьорните до грим колекциите

По-различно е присъствието на холивудските актриси и певиците, когато става въпрос за козметичния им бизнес. Дрю Баримор основава марката Flower Beauty и приема новото си амплоа за мисия: „Жените по цял свят заслужават най-доброто качество на разумна цена“, убедена е актрисата. За разлика от сестрите Олсън, тя открито афишира връзката си с марката, защото личното й виждане за грима като забавление и начин да се чувстваш добре в собствената си кожа е залегнало във философията на бранда.

5 от 15

По-различно е присъствието на холивудските актриси и певиците, когато става въпрос за козметичния им бизнес. Дрю Баримор основава марката Flower Beauty и приема новото си амплоа за мисия: „Жените по цял свят заслужават най-доброто качество на разумна цена“, убедена е актрисата. За разлика от сестрите Олсън, тя открито афишира връзката си с марката, защото личното й виждане за грима като забавление и начин да се чувстваш добре в собствената си кожа е залегнало във философията на бранда.

© Getty


Още по етикети

козметика , звезди

Свързани статии
Звездите и техните козметични линии

Повечето известни предпочитат да имат амплоа на моден дизайнер. Задава ли се бум на звездни козметични марки, или това е по-труден бизнес? ELLE проучва

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser