Преминете към основното съдържание

От гримьорните до грим колекциите

Подобно на нея, певицата Риана също с гордост слага името си до това на своята марка FENTY by Rihanna и казва: „Гримът е забавление. Той не е задължение, нито униформа.“ Тя признава още, че решението да създаде бранда е резултат от години наред експерименти с най-добрите продукти от козметичните бутици – и все още виждайки празна ниша, а именно грим за всички видове кожа. Затова нейната марка се насочва към богатото разнообразие от нюанси.

6 от 15

Подобно на нея, певицата Риана също с гордост слага името си до това на своята марка FENTY by Rihanna и казва: „Гримът е забавление. Той не е задължение, нито униформа.“ Тя признава още, че решението да създаде бранда е резултат от години наред експерименти с най-добрите продукти от козметичните бутици – и все още виждайки празна ниша, а именно грим за всички видове кожа. Затова нейната марка се насочва към богатото разнообразие от нюанси.

© Getty


Още по етикети

козметика , звезди

Свързани статии
Звездите и техните козметични линии

Повечето известни предпочитат да имат амплоа на моден дизайнер. Задава ли се бум на звездни козметични марки, или това е по-труден бизнес? ELLE проучва

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser