Преминете към основното съдържание

Подготвяме се за топлия сезон с вкусно меню за отслабване

Питателни тридневни рецепти
© iStock

Продължаваме с втората седмица на програмата с нискокалорични ястия, активиращи обмяната на веществата, плюс обикновени, но ефикасни упражнения и съвети как да устоим на апетита си.

Втора седмица

Пети ден – биовеществата стягат кожата

Как да избегнем пристъпите на глад

Чай от ройбос много помага. Горещата напитка действа отводняващо и има сладникав вкус, но за разлика от бонбоните и шоколада, никакви калории.

Шести ден – яйцата дават сила

Упражнения с гирички за заздравяване на гръба

Застанете изправени, краката разтворени на ширината на раменете. Вземете по една гиричка (дъмпел) от 2 кг (може и шишета, пълни с вода) във всяка ръка. Сгънете краката съвсем леко в колената. Наведете горната част на тялото напред и изпънете левия крак назад, докато тялото и кракът се окажат на една линия. Задръжте така баланса. Опънете ръцете с гиричките настрани на нивото на раменете, бавно ги вдигайте и спускайте. Повторете 10 пъти, след това сменете крака и го направете още 10 пъти.

Седми ден – лютото изгаря мазнините

Как да избегнем пристъпите на глад

По време на сън се отслабва: липсата на сън засилва апетита, особено за висококалорични и сладки неща, и отслабва волята ви. Затова по време на диетата си лягайте по-рано и спете най-малко 8 часа на ден.

Проследете менюто за първата седмица от диетата тук

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser