
През лятото на тази година компанията Kering, собственик на модна къща Balenciaga, обяви, че няма да продължи договора си с младия дизайнер. Самият Александър Уанг потвърди информацията, като обяви, че има намерение да се съсредоточи над развитието на собствената си марка. Може би никога няма да разберем истината, но според запознати съветът на директорите е виждал в Уанг революционер и свободомислещ дизайнер, който би трябвало да изведе марката на нови висоти, както е направил Хеди Слиман със Saint Laurent или Раф Симънс с Dior. Но Уанг бе доста внимателен и предпазлив и демонстрирал съвсем обикновени трактовки на модния код на Balenciaga.
И ето, че за своята последна колекция за модната къща, Уанг представи точно това, което се искаше от него: нещо съвършено различно от обичайния Alexander Wang, както и от Balenciaga, но хармонично вписващо се и в двата контекста.
Основата бе будоарната тема, с която се заиграва цялата колекция и се изпозлват само няколко цвята в тона на кожата.
Автор Люба Вангелова