Преминете към основното съдържание

Продажбите на Calvin Klein се покачиха с 23%

Собствениците на марката отбелязаха и приноса на Раф Симънс за търговския успех на бранда
A$AP Mob за Calvin Klein
A$AP Mob за Calvin Klein © Calvin Klein

Компанията PVH, която притежава Calvin Klein, съобщи, че продажбите на американската марка са се увеличили с 23%.

От ноември 2017 г. до началото на февруари 2018 г. те възлизат на 977 млн. долара. Нетната печалба достигна 79 милиона, което е с 10 милиона повече в сравнение със същия период на миналата година.

Онлайн продажбите на Calvin Klein също нараснаха с 20%, до голяма степен благодарение на партньорството с Amazon по време на коледните празници. Изпълнителният директор PVH Мани Кирико, обаче, не разкрива дали марката ще продължи да работи с интернет гиганта.

Ръководителите на PVH отбелязват и приноса на Раф Симънс за търговския успех на марката, като добавят, че новият творчески директор на марката е актуализирал линията за готови облекла и линията CK Calvin Klein за спорт, дънки и бельо.

Белгийският дизайнер Раф Симънс стана творчески директор на Calvin Klein преди малко повече от година и половина - през лятото на 2016.

През това време той успя да стартирате мода линия на Calvin Klein by Appointment, да промени логото и дизайна на марковите магазини, да започне сътрудничество с фондацията на Анди Уорхол и да пусне успешна деним кампания със сестрите Кардащян, A$AP Mob, Кая Гербер и брат й Пресли.

Calvin Klein SS18

Галерия

Calvin Klein SS18

IMaxTree

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser