Преминете към основното съдържание

Пролетната кампания на Tommy Hilfiger призовава към социална промяна

От нас зависи да направим бъдещето по-добро. Водещите марки в модната индустрия като Tommy Hilfiger знаят това и призовават за един по-отговорен свят към заобикалящата ни среда.

Чрез кампанията си “Moving Forward Together”, емблематичната американска марка насочва вниманието ни към екосъобразния начин на живот. Лицата на кампанията са с различна история зад гърба си, но всички се обединяват около идеята за общество, което „оползотворява всеки ресурс и приветства всички”.

Пролетната колекция на Tommy Hilfiger за 2021 включва феерия от екосъобразни материи и техники за производство. За дамската си колекция Miami Vibes, марката ни отвежда във Флорида и ни вдъхновява със спомени за кънтри клубовете в Палм Бийч и цветната архитектура на Ocean Drive. Основните цветове на марката са комбинирани с пастелна пролетна палитра.

Вдъхновена от слънчевия щат и свободното време прекарано на открито, колекцията променя дефиницията на класическата кънтри клуб естетика, срещайки дрескода за тенис и голф за един истински модерен микс от спортове на корт и крайбрежен стил. Летни рокли и класически ризи са освежени със стилизиран геопринт и емблематичния за марката десен на фино вертикално рае в светло синьо и бяло. Един от основните елементи в гардероба за Маями – емблематичните поло тениски, са преобразени с нови кройки, принтове и десени. Експлозия от горещи летни цветове и флорални принтове, символизира влиянието на Латинска Америка в Маями, докато туристическият шик е изобразен чрез принтове наподобяващи рисувана на ръка карта. Колекцията придава безгрижност на времето прекарано покрай някой корт или разходката по плажа, дори в присъщата за Маями горещина.

Част от използваните материите са EcoVero вискоза, рециклиран полиестер с ниско въздействие върху природата, Lyocell, органичен памук и разработената изцяло на растителна основа материя – BioCool. С това марката продължава да развива своята мисия за повече природосъобразност.

Заедно с пролетната си колекция, Tommy Hilfiger стартира и безплатен онлайн курс, който се фокусира върху телесната неутралност и борбата срещу негативните стереотипи за тялото. Той е естественото продължение на движението “Moving Froward Together”, чрез който американският дизайнер дава израз на вярата си, че създаването на по-добро бъдеще започва със създаването на най-добрите версии на нас самите.

Част от лицата на кампаниите са великобританската актриса, активист и писателка Джамила Джамил, чиито подкаст „I weigh” също проповядва повече възприемчивост към различните тела.

Като продължение на своята корпоративна мисия, насочена към оползотворяване на всеки ресурс и приветстване на всички, Tommy Hilfiger ще представи през следващите месеци още четири допълнителни курса във FutureLearn. Те ще са водени от лицата на пролетната кампания на марката, а именно актрисата Индиа Мур, музикантът Mogli, DJ и певец Kiddy Smile и базираната в Лос Анджелис организация за конна езда Compton Cowboys. Курсовете ще са насочени към природосъобразния начин на живот, менторството като призвание, интерсекционалността и подкрепата за LGBTQIA+ общността.

Можете да откриете колекцията в магазините на Tommy Hilfiger в Paradise Center, The Mall и Serdika Center

Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser