Преминете към основното съдържание

Рей Кавакубо сподели марката, която е вдъхновила логото на Comme des Garçons Play

Дизайнерката е искала да получи нещо като логото на Lacoste

В интервю за WWD Рей Кавакубо сподели, че логото на френската марка я е вдъхновило да избере най-известното сърце като емблема на Comme des Garçons Play.

Японската дизайнерка е искала да получи своя "крокодил", който да е също толкова разпознаваемо. В същото време сърцето е било избрано като лого като чист случайност. Когато изпраща илюстрациите за основната колекция на Comme des Garçons, графичният дизайнер Филип Паговски добавя съцето като добавка към своя подпис. 

"О, това е толкова сладко и може би това е, което ми трябва", е казала Рей и така се е спряла на своята емблема. 

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser