Преминете към основното съдържание

Реклама на Saint Laurent е свалена заради кльощав модел

През 2015 година марката все още смята за допустимо да използва прекалено слаби рекламни лица
© Saint Laurent

Английският комитет за рекламни практики (Committee of Advertising Practice (CAP) забрани рекламата на новата колекция на Saint Laurent, която бе публикувана в британското издание на ELLE. Причината е прекалената слабост на модела, който се вижда на кадъра. „Позата на модела и светлината правят особено забележима костната структура на тялото и поставя акцент върху слабостта на момичето. За този ефект помага и използваните обувки с едра платформа върху слабите й крака. Това дава основание да се приеме, че моделът на снимката е нездраво слаб, което показва безотговорно отношение на модната марка към формирането на представата за здраво женско тяло.“ гласи заключението на CAP. От Saint Laurent не са съгласни с това, но все още няма официален отговор от модната централа.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser