

Отиваме на морско приключение, за да се заредим с нови летни емоции и преживявания. Синьото, символ на свобода и хармония, завладя подиума и ни накара да се замислим колко много ни липсва морето сега. Ако все още не сте отишли на плажа, Boss, Burberry, Fendi, Ferragamo, Ferretti и Giorgio Armani ще ви пренесат там. Докато говорим за синия цвят, трябва задължително да споменем и класическия му представител, а именно денима. Дънковите дрехи са класика, която запазва актуалността си. Колекцията на Burberry е символ на жаждата за свобода, които всички ние изпитахме по време на изолация. Асоциацията й с морето - тема, която обхваща голяма част от дрехите, бе представена със сини нюанси и с принт на акули. Според модният италиански дизайнер Рикардо Тиши, "синьото е новото бежово“.