Преминете към основното съдържание

Селин Дион пусна детска джендър неутрална марка за дрехи

Певицата участва в промо клипа на кампанията
© getty

Селин Дион стартира своя собствена марка за деца, която носи името Célinununu.

50-годишна певица съобщи в Twitter новината и веднага публикува кратък промоционален видеоклип, в който тя играе главна роля. Във клипа полицаят задържа с звездата с белезници, но тя уверява: "Всичко е наред, аз съм Селин."

© Célinununu

Асортиментът на Célinununu включва тениски, якета, легингси, които се предлагат на цени, вариращи от $42 до $161. "Вдъхновете децата си да бъдат свободни и потърсете индивидуалността им с помощта на дрехите", пише в официалния уебсайт.

Имайте предвид, че самата певица има три сина - 17-годишният Рене-Чарл Анджели и 8-годишните близнаци Еди и Нелсън. Самата звезда е родена в канадско семейство с много деца - родителите на Селин Дион са имали 14 деца.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser