Преминете към основното съдържание

Шампионът за TOMMY ICONS през есен 2020 е приемствеността на различните

Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, обяви своята есенна колекция TOMMY ICONS за 2020 година. Кампанията зад нея носи вдъхновението на инициативата на марката Moving Forward Together – трибют за приемственост и етническо, расово и полово разнообразие. За целта Tommy Hilfiger си партнира с редица модели и влиятелни личности, които са събрали в себе си духа на модерна Америка, умело съчетан с философията за гражданска инициативност по темата.

Превръщайки в свои шампиони, тези които не са достатъчно добре представени в модата, Tommy Hilfiger продължава да си поставя високи цели, за това как трябва да изглежда модата, гордо изобразявайки модели от различен произход, размер, възраст, полова принадлежност и идентичност, и етнос. Кампанията TOMMY ICONS за есента на 2020 г. е още една стъпка в това пътешествие, надграждайки историята на марката за разширяване на границите на значението на модната индустрия.

Артистично вдъхновение

Колекцията TOMMY ICONS, в своята същност представлява своеобразна симбиоза между сатиричното изобразяване на Дивия Запад и бележития стил на университетите от Бръшляновата лига. Вдъхновението за нея започва с естетиката на природния пейзаж в среднозападните щати. Иновативните модели от основната есенна колекция на марката са преобразени във възвишени и луксозни тоалети. Те създават контрастни аутфити с комбинация от сезонни карирани вълнени модели и ръгби дизайни, превъплътени в ярки, меки плетива. За да е зимата по-топла и приятна, TOMMY ICONS представя пухени якета с десен омбре. Тези свръхобемни връхни дрехи създават контраст и така подчертават нежността на женствения силует, изграден под тях с рокли и поли от изтънчени материи.

Пъстроцветна общност

Кампаниите на TOMMY HILFIGER продължават открито и решително да бъдат сцена за изява на тези, които често са неглижирани и недотам добре представени в модната индустрия. Моделите с различен произход, размер, възраст, полово самоопределение и етническа принадлежност са шампионите в есенната кампания TOMMY ICONS, с което модният бранд надгражда своята ценностна система и предизвиква дискусия около общоприетите принципи и ограничения в модната индустрия.

Кампанията зад TOMMY ICONS включва пъстролики икони, които съпровождат феновете на марката през приключението на себеизразяването, като се уповават на своята автентичност.

Колекцията TOMMY ICONS е налична в магазините на Tommy Hilfiger в Paradise Center, Serdika Center и The Mall от 2-ри ноември.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser