
Изглежда на новите модели в индустрията все по-често ще им се налага да се борят с конкуренцията не само на по-младите красавици, които биват налагани от дизайнерите, но и от колежките им, които бяха на върха през 90-те години.
Поне до този извод се стига, след като двама от най-актуалните творци в индустрията предпочетоха именно 40- и 50-годишни модели за своите нови кампании, а не момичета, които могат да им бъдат дъщери и които в момента обикалят света, за да дефилират по подиумите.
Първи завръщане към ерата на Супермоделите на 90-те направи дизайнерът Оливие Рустейн и модната къща Balmain. Той заложи на Синди Крауфорд, Наоми Кембъл и Клаудия Шифър за фотосесията, с която да промотира новите визии на марката.
Сега това направи и 81-годишният му колега Джорджо Армани. Той избра 42-годишната Ева Херцигова, 44-годишната Надя Ауерман, 45-годишната Стела Тенант и 51-годишната Ясмин Ле Бон, за да заснеме черно-бяла фотосесия за кампанията си пролет/лято 2016 на къщата Giorgio Armani.
"Исках четири жени-икони, които са силни като личности, които да покажат по един женствен начин, че красотата няма възраст. Избрах и Питър Линдбърг, с когото съм работил много пъти през годините, защото неговите снимки са без време и показват живота по реален начин", споделя Джорджо Армани.
Автор: Ирена Късметска