Преминете към основното съдържание

Стартираме октомври с 15 розови панделки

На всеки 15 секунди някъде по света една жена бива диагностицирана с рак на гърдата. Затова тази година The Estée Lauder Companies избират за символ на кампанията си #TimeToEndBreastCancer 15 розови панделки

Ракът на гърдата е най-често срещаният вид рак при жените в световен мащаб. Особено разпространена е коварната болест в развиващите се страни, където по-голямата част от случаите са диагностицирани в късни фази. Някои мъже също са засегнати от това заболяване и при тях рискът от рак на гърдата е около 1 на 833.

Цифрите са важни. Но те не са най-важното, защото зад всяко число има една човешка история. И докато бъде открито ефективно лекарство срещу рака на гърдата, е важно да се подкрепят не само хората, засегнати от болестта, но и научните проучвания, както и информираността и най-вече необходимостта от профилактични прегледи.

През 1992 г. Евелин Лаудер, която по това време е начело на The Estée Lauder Companies, създава розовата панделка и поставя началото на кампанията за борба с коварното заболяване. “Бих желала да мога да спасявам животи”, казва самата тя. И го прави! И сега наследниците й продължават да го правят. С ежегодни кампании, сред които и традицията всяка година през октомври емблематични сгради в някои от световните столици да грейват в розово

Тази година кампанията включва 15 розови панделки – символизиращи статистиката с 15-те секунди. Зад всяка панделка стои някой, който подкрепя другите, някой, когото го е грижа - сестра, пациент, близък, доктор, застъпник, приятел, учен.


ДУМАТА С "Р"


Досега The Estée Lauder Companies успяват да съберат над 79 милиона долара за животоспасяващи проучвания, образование и медицински услуги. От тях 65 милиона долара отиват за създаване на 260 фонда за проучвания чрез фондацията Breast Cancer Research Foundation (BCRF), създадена от Евелин Лаудер 1993 г. Това е най-високо оценената организация с нестопанска цел, посветена на рака на гърдата, в САЩ. Целта на фондацията е да подкрепи най-обещаващите проучвания в света, за да бъде изкоренен ракът на гърдата веднъж завинаги.

Досега марките на The Estée Lauder Companies са раздали приблизително 167 милиона розови панделки, подкрепили са повече от 60 организации за борба с рака на гърдата в световен мащаб и са мобилизирали 46 000 свои служители по света в подкрепа на кампанията. Целта за идната година е да се дарят 9 милиона долара за проучвания, образование и медицински услуги.

Можете да подкрепите и да научите повече за кампанията #TimeToEndBreastCancer тук. Снимки от миналогодишната кампания пък можете да разгледате в галерията.

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser