
Сделката между двете компании е била подписана, за да се „ускори развитието в световен мащаб на устойчивата мода по отношение на бизнеса и стратегията“.
LVMH вече притежава част от марката на Маккартни, след като преди малко повече от година тя се отдели от Kering. Първоначално Стела стартира марката си в равноправно партньорство с Kering, но я откупува обратно, след като Kering се фокусира върху по-бързо растящи брандове като Saint Laurent и Balenciaga.
Дизайнерката обяви, че откакто е станала единственият собственик на Stella McCartney, е получила редица предложения за партньорство и инвестиции. Според нея обаче нито едно от тях не е било това, което търси. Тя също сподели, че след дълги преговори със собственика на LVMH, Бернар Арно, и сина му Антъни, е установила, че тяхната отдаденост към марката и амбицията им за лидерство в устойчивата мода са идеалните допирни точки за съдружие.
От друга страна, LVMH съобщи, че дъщерята на сър Пол Маккартни остава основен лидер и креативен директор на марката, като Стела ще бъде и специалният съветник по устойчивост на Бернар.
Конгломератът отказа да коментира стойността на транзакцията, но обеща да съобщи повече детайли през септември.
При все по-увеличаващото се напрежение около темата за защитаване на природата и модата, регулатори и консуматори продължават да настояват модните къщи да предприемат нови стъпки към устойчивост. Изглежда, че тази сделка е точно това.