Въпросът „Със захар или без?“ вече върви в дует с Михаела Филева. Чаровната и усмихната певица официално влезе в ролята на посланик на Coca-Cola. Компания й прави симпатичният актьор Антон Григоров. И двамата са толкова сладки, че наистина няма значение дали сме на диета или не, за да ни питат със захар или без!
Михаела и Антон са първите в историята български лица на Coca-Cola. Със своите вдъхновяващи постижения на сцената и в живота, те стават лица на любимата напитка и нейните подбрандове.
Поводът е нов, революционен етап от 130-годишния път на Coca-Cola: легендарната марка обяви глобалната си комуникационна стратегия „Един бранд“. Така че отсега нататък Coca-Cola Classic и Coca Cola Zero вече няма да имат различна идентичност, а ще са обединени от общ бранд, дизайн, стил и... разбира се – невероятния Coca-Cola вкус, във варианти с и без захар. Обща ще е и глобалната кампания с надслов „Taste the Feeling”.
Новият, по-добър вкус без захар вече опитахме на впечатляващия Coca-Cola спектакъл с уникални визуални ефекти и 360-градусова виртуална интеракция с танцьори, гимнастици и дори магьосник. Шоуто ни плени с магията на любимата напитка, която макар и с нова визия, носи същото страхотно усещане. Без значение дали сме на диета, или не!
ТРЕНД: Напитките с намалено съдържание на захар са глобален фокус, с който компанията помага на потребителите си да контролират по-добре приема на захар и калории от Coca-Cola. Амбицията на компанията е да увеличи дела на напитките без калории в портфолиото си.
Още снимки на Михаела Филева, Антон Оригоров и от партито на Coca-Cola може да видите в галерията: