Преминете към основното съдържание

“Taste The Feeling“ е името на новата комуникационна кампания на Coca-Cola

Компанията в България представи нова глобална маркетинг стратегия, нова визуална идентичност и нов слоган на бляскаво събитие
Рафи Бохосян бе част от бляскавото събитие на Coca-Cola
Рафи Бохосян бе част от бляскавото събитие на Coca-Cola

През последните 7 години Coca-Cola ни вълнуваше с посланието си “Отвори път на щастието“ - всеки е останал докоснат от поне една от историите, разказани в рекламните видеа. Днес обаче той е заменен от нов - „Taste The Feeling”. В четвъртък вечерта по време на голямо бляскаво събитие в София компанията обяви новата си глобална маркетинг стратегия „Един бранд“.

За първи път компанията обединява всички продукти от семейството на Coca-Cola под един бранд и в една обща глобална кампания именно под надслова „Taste The Feeling”, която стартира в цял свят тази година.

Тази промяна подчертава ангажимента на компанията за предоставяне на избор на потребителите, така че всеки може да предпочете своята Coca-Cola, с или без калории, която най-добре отговаря на неговия вкус, начин на живот и хранене. От емоцията, акцентът отново се премества върху продукта.

„Taste The Feeling“ е името на новия химн на Coca-Cola, специално разработен от музикалните звезди Conrad Sewell и Avicii. Мащабната комуникационна кампания включва нова визуална идентичност, над 100 вълнуващи визии от световноизвестните модните фотографи Ги Арош и Начо Ричи, 10 клипа, нов слоган, интерактивна дигитална платформа, нова оригинална музика. И, да, в един от новите рекламни клипове на Coca-Cola разпознахме реверанс към Дейвид Бауи. Вижте го!

Българската премиера на „Taste The Feeling“ събра най-актуалните български звезди, сред които Никол Станкулова, Орлин Павлов, Рафи, Ангел Ковачев, Михаела Маринова, Калин Вельов и много други.

„Coca-Cola не е само продукт за специални моменти, а ни помага да направим повече моменти специални. Това е идеята на кампанията - да преоткрием уникалния вкус на Coca-Cola и удоволствието за всички сетива. Връщаме се обратно към корените си.“, каза по време на събитието Камен Алексов, Търговски Директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион.

Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България и Камен Алексов, Търговски Директор на Coca-Cola за България и Адриатическия регион

България е много специална страна за Coca-Cola вече 50 години. В компанията са заети 2 000 души, като тя поддържа още 19 200 работни места в българската икономика. Заедно със своите клиенти и техни доставчици е добавила стойност към българската икономика в размер от над 270 милиона евро или 0.6% от БВП на страната“, каза Светослав Атанасов, Изпълнителен директор на Coca-Cola ХБК България.

Автор Люба Вангелова

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser