
По случай международния Ден на Земята, честван официално на 22 април, водещата американска марка Tommy Hilfiger отправя силно послание към жителите на планетата. Капсулната колекция One-Planet за пролет 2021г. е посветена на Деня на Земята, като продължение на амбициозния проект на бранда за природосъобразност. Линията е създадена от различни екологични материи, като 100% органичен и рециклиран памук, а посланието, което носи е за повече внимание, не само в Деня на Земята, но и всеки един след него.
Брандът Tommy Hilfiger е един от основните защитници на планетата и всичко свързано с него призовава към устойчивост.
Лице на One-Planet е Могли – истински мулти-хифенат. Певицата, автор на песни, режисьор, дизайнер и активист за еко-устойчивот използва своята социална платформа, за да призовава към по-любящ начин на живот към всички хора и планетата. Сблъсквайки се с психични проблеми, тя успява да се отърси от тях, влагайки цялата си енергия в изкуството, призовава към толерантност, равноправие за всички и се противопоставя на стигмата, свързана с психичните заболявания.Тя е облечена в бяло долнище и суитшърт с логото на колекцията, а снимките се осъществиха в дома й в Берлин от фотографът Яна Гербердинг.
Цялата колекция от супер меки спортни панталони, суитшърти, тениски и неизменните поло модели, носи ключови послания за Деня на Земята, призовавайки за повече любов, като преобразяват емблематичното лого на бранда. Суитшъртите и спортните панталони от рециклиран материал носят принт, изобразяващ планетата и обществото, обединено около нея.
Певицата ще бъде домакин на LiveTalk в официалната страница на Tommy Hilfiger в Instagram, където ще даде съвети за по-устойчив живот. Както вече знаем, през 2021г., Tommy Hilfiger стартира серия от безплатни онлайн курсове в платформата FutureLearn, където посланиците на пролетната кампания на марката споделят знания и опит в сферата на телесната несигурност, устойчивостта, гласност за LGBTQIA + каузата, интесекционалността и менторството.

Самите курсове са отражение на философията на Tommy Hilfiger за „отползотворяване на всеки ресурс и приветстване на всички”. Могли също е част от курсовете във FutureLearn, като тя ще говори за връзката между избора на здравословен живот и устойчивия такъв. Курсовете представляват комбинация от разказвателен формат и свободен диалог, като предоставят нови социални знания и се провежда периодична проверка на усвоеното до момента.
