Tommy Hilfiger, представен в България от SARKK SA, има удоволствието да обяви завръщането си в Metaverse Fashion Week (MVFW) на Decentraland с четиридневна програма, създадена съвместно с културните фигури в пространството Web3. От 28 до 31 март марката ще отключи нови преживявания в модата, изкуството и иновациите за общността на MVFW. Томи Хилфигър работи с метамодните лидери DRESSX и художника Вини Хейгър, за да стимулира себеизразяването в дигиталния свят, както и да бъде домакин на имърсив преживявания и да създава носими дигитални дрехи и лимитирана серия NFT.
"Винаги съм се стремял да обединявам хората чрез преживявания в модата, изкуството, музиката и забавленията. Днес метавселената и Web3 създават нови начини да направя точно това. Това надминава всяка мечта, която съм имал, когато стартирах тази марка преди почти 40 години. Преосмисляме нашия дигитален опит, изследваме нови локации за нашите дигитални колекции и се свързваме с нови общности, които се ангажират с изцяло нова страна на модната индустрия.", казва Томи Хилфигър.
Четиридневната програма на MVFW се завърта около дигиталния монолит TH Monogram и включва конкурс за AI дизайн в партньорство с DRESSX, сътрудничество с Web3 художника Вини Хейгър и имърсив преживявания, вдъхновени от изцяло американското наследство на марката. Опитът и игровизацията на TOMMY HILFIGER MVFW са разработени в сътрудничество със Sawhorse, известни архитекти на интерактивни технологии.
Ден 1, 28 март. Конкурсът за дизайн TOMMY HILFIGER AI ще бъде обявен пред присъстващите на MVFW и пред световната публика. На общността ще бъдат дадени три дни, за да проектира и представи своя собствена интерпретация на дигитална класическа модна визия. Победителите ще получат своите предложения, създадени от DRESSX като дигитален моден колекционерски AR филтър и носими за Decentraland. DRESSX е най -големият магазин за дигитална мода в света, с експертен опит в свързването на точките между технология, дизайн и стил.
Ден 2, 29 март. Мултидисциплинарният художник Вини Хейгър ще поеме монолита на TH Monogram, покривайки сградата с характерната си иконография в червено, бяло и синьо. Анимациите ще бъдат показвани в имърсив стая, позволяваща на посетителите да изследват, играят и да се свързват чрез IRL и URL. NFT ще бъдат изкопани, чрез процес на съвместно създаване и ще бъдат предоставени за закупуване.
Ден 3, 30 март. Монолитът ще представлява дигитална версия на People's Place, първият магазин на Томи Хилфигър, открит в северен Ню Йорк през 1969 г. Магазинът е специално място за хора от всички сфери на живота да се съберат, за да изпитат изкуството, музиката, модата и поп културата. Класическите препи модели от настоящите колекции на Tommy Hilfiger и Tommy Jeans ще бъдат създадени като активи с висока разделителна способност на платформите DRESSX и Decentraland и ще могат да бъдат отключени чрез AR try-ons.
Ден 4, 31 март. Победителите в конкурса за AI дизайн ще бъдат обявени, избрани от самия Томи Хилфигър. Дигиталните модели ще бъдат създадени от DRESSX и ще могат да бъдат закупени на тяхната платформа през април.
Участието на Tommy Hilfiger в Metaverse Fashion Week на Decentraland следва старта през 2020 г. на “Tommy Island” в Animal Crossing, стратегическо многогодишно партньорство с Roblox през 2021 г., стартирането на гейминг общността Team Tommy през 2022 г. и дебюта на колекция пролет 2022 г. на встъпителното MVFW през същата година.
# # #
За SARKK
SARKK SA, основан през 1998 г., е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания, Северна Македония и Молдова. Продуктите на Тоmmy Hilfiger се предлагат в магазините на TOMMY HILFIGER в The Mall, Serdika Center и Paradise Center в София. Считано от 1 юли 2019 г. SARKK SA бе обявен за ексклузивен дистрибутор и франчайз партньор за марката CALVIN KLEIN в България, Гърция, Румъния, Кипър, Албания и Северна Македония. SARKK SA винаги се стреми към устойчив и стабилен растеж, и е водена от ценностите на корпоративната социална отговорност. Тя е една от най-стабилните корпорации в бранша и се разраства, като съумява да завоюва дори и най-взискателните потребители
За Tommy Hilfiger
С портфолио, включващо марките TOMMY HILFIGER и TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger една от най-разпознаваемите премиум дизайн корпорации в света. Основната й дейност се състои в създаването и маркетинга на ежедневни, официални и спортни облекла за мъже, жени и деца, деним колекции, бельо (вкл. пижами и спално бельо), обувки и аксесоари. Чрез определени партньори Tommy Hilfiger, предлага и слънчеви очила, парфюми, часовници, бански костюми, чорапи, кожени изделия, аксесоари за дома и за пътуване. Линията TOMMY JEANS се състои от деним облекла, както и обувки за мъже и жени. Колекциите включват и голямо разнообразие от чанти, аксесоари и парфюми.