Мол културата е залегнала много силно в обществото ни. Пък и как няма? Това е прекалено добро удобство за забъразния живот, който водим.
Като живущ в централните части на София много рядко успявам да стигна до по-отдалечените молове в града. Много хора са с убеждението, че "навсякъде магазините в моловете са едни и същи" и до скоро и аз бях с това вярване. Миналата седмица си доказах, че въобще не е така и това благодарение на една покана за откриването на пет нови магазина в Sofia Ring Mall.
Светъл, просторен и най-вече широк - един от малкото молове, който не те кара да се чудиш дали имаш коастрофобични синдроми.
Пре-лаунч обиколката ни стартира от най-големия магазин на Reserved в България.
Reserved е най-старата, водеща марка на модния гигант LPP. Тя предлага модерни и качествени дрехи за цялото семейство - жени, мъже и деца. Кейт Мос, Кара Делевин и дъщерята на Мик Джагър са били рекламни лица на Reserved. Една седмица след откриването на най-големия си магазин в България в София Ринг Мол, марката обяви, че новото й рекламно лице е Синди Крофорд.
Друга позната марки за българския пазар е Mohito, която е представена в модния свят от Аня Рубик.
За тези от вас, които обичат да си правят селфита и снимки в минималистични пространства, в новоотрития магазин на Mohito в Sofia Ring Mall има една страхотна стена с неонов надпис, който може да ви служи за фон на новите визии закупени от бранда.
Oбиколката ни на новооткритие магазини ни насочи към Cropp и House - по-ърбан брандовете на модния гигант LPP.
Имахме възможността да си създадем собствени значки в Cropp. Аз реших да заложа на имената на две любими хора написани с моя почерк на арменски. Дори се зачудих дали да не се снабдя с подобна машинка за значки.
Обиколката ни приключи в премиерния магазин - Sinsay, чийто стил е насочен към младите дами, които следват най-новите модни тенденции.
Откриването на първия магазин на Sinsay в България затвърждава мисията на Sofia Ring Mall да организира ексклузивни събития и да предоставя неповторими преживявания за своите клиенти.
По този начин LPP - компанията, която ежегодно продава над 140 милиона дрехи по цял свят, вече официално е събрала пете магазини на своите популярни брандове Reserved, Cropp, House, Mohito и Sinsay под един покрив.
Няма как да не огладнееш от цялото това шопинг изживяване. От наша страна ние се насладихме на италиански солени и сладки вкусотии.
От забързаното разглеждане си харесах десетки дрехи и аксесоари, но бях приятно изненадана от цялостната концепция на търговския център в полите на Витоша.
Идеята на "one-stop-shop" е с едно идване посетителите могат да задоволят всичките си нужди за пазаруване, с обогатения избор от ресторанти и първокласни магазини.