Преминете към основното съдържание

Тренирате, но не постигате плоското лятно коремче?

5 пречки за видими резултати от тренировките
© iStock

Мечтатете за плосък корем! Тренирате: йога, пилатес, фитнес! Ефектът е далеч от това, за което полагате усилия! Защо?

Има няколко причини за това, но ще посочим 5 от тях.

#1. Поемате много храна непосредствено преди тренировка

Разбира се, не трябва да допускате да ви мъчи остро чувство на глад, но коремните мускули не могат да работят ефективно, ако стомахът е зает с храносмилане. Намерете баланса между хранене и тренировка. Повече за това може да прочетете ТУК.

#2. Тежетс от вода в организма

Организмът ви може да задържа повече вода заради солта или алкохола, дори и ПМС синдрома или обездвижването. Ако обаче често изпитвате дискомфорт от задържане на течности и това ви пречи да тренирате и дори осуетява ефекта от спортуването, обърнете се към лекар.

#3. Дисбактериоза

Проблемът с храносмилането е основна пречка за плоския корем: дълъг прием на антибиотици, непоносимост към конкретни продукти – и ето, че коремът ви е вечно подут. Подобни проблеми се решават с пробиотици, които възстановяват баланса в стомашно-чревния такт.

#4. Наднормено тегло

За да бъдем честни, трябва да кажем, че мазнините в областта на корема могат да скрият коремните мускули. Правилното хранене и оптималното физическо натоварване може да стопи мазнините и да накара мускулатурата ви да има желания от вас вид.

#5. Грешно изпълнявани упражнения за коремна преса

Класическите упражнения за коремни мускули трябва да се изпълняват със старание да държите корема си стегнат, притиснат към долната част на гърба. Именно този принцип лежи в основата на тренировката по пилатес за коремни мускули – да се работи в дълбочина, а не само на повърхността. Повече за тренировките може да прочетете ТУК.

Автор Люба Вангелова

 

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser