Преминете към основното съдържание

Тренировки за майки и бебета: йога

Вие спортувате, то се забавлява
© iStock

Какво представлява йогата за майки и бебета?

Класически йога упражнения, но адаптирани по начин, че да се изпълняват от майки с бебета. Най-хубавото е, че сте свободни да правите каквото искате – да вдигнете бебето, да го погушкате, дори да го нахраните или да го поносите из залата, ако плаче. Не се притеснявайте в подобни ситуации – все пак никой не очаква да е пълна тишина. Имайте предвид, че бебето ви трябва да е поне на 6 седмици, като заниманията могат да продължат, докато то започне да лази.

Какво да носите?

 Малко одеяло, на което бебето да легне, задължителната за всяка майка чанта с памперси, храна и дрехи за преобличане, любима играчка и всяко друго нещо, което би занимавало детето ви.

Какви са предимствата?

Не само ще излезете от вкъщи и ще се разнообразите, но и ще можете да възстановявате тялото си от бременността и раждането с леки, ненатоварващи упражнения. Освен това часовете по йога преминават под формата на игра, в която да включите и децата.

Още по етикети

спорт , майка , йога , бебе
messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser