Преминете към основното съдържание

YSL пусна 20 златни бутилки Opium

Цената е две хиляди евро за 15 мл
© DR

От 2013 г. Yves Saint Lauren Beauté си сътрудничи с художника Мануела Пол Кавалие, която работи със злато от флорентински материали и има своя собствена техника на позлатяване и принтиране със злато.

Днес френският бранд пусна в ограничено количество парюмът Opium в 20 позлатени от Мануела бутилки. Ръчната изработка по парюма, като пюскюлът висящ от бутилката, е създадена от членове на Мароканската женска кооперация.

Историята на легендарния аромат започва през 1977 г., когато е създаден по инициатива на Ив Сен Лоран - дизайнерът наричан "Кралят на модата" от списание "Тайм" през същата година. Този емблематичен аромат обаче е забранен в Австралия и Близкия изток поради наименованието на наркотик.

© DR

В действителност Ив Сен Лоран избира "Опиум", за да символизира пристрастяването към живота и любовта, превеждайки страстта, която може да обедини двама души още от първия им завладяващ поглед.

Ароматът продължава да бъде огромен успех в целия свят, особено във Франция, където продажбите са 15 пъти по-големи от очакваното.

За да отпразнува 40-годишнината от аромата, марката с помощта на Мануела Пол Кавалие, преработи емблематичната бутилка. 

Жената на Opium е страховита и дръзка, вдъхновена от различните личности, избрани да представляват легендарния аромат. Харизматични и страстни личности като Джери Хол, Линда Евангелиста, Кейт Мос и, напоследък, Емили Блънт, са били представители на парфюма.

© DR

messages.loading
Горе
ELLEworld twitter-logo-silhouette pinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser