Новата кампания за пролет/лято 2019 на MANGO събра едни от младите лица в модната индустрия. Проектът създаден от небезизвестния фотограф Аласдаир Маклела използва лозунги като „Да изградим бъдещето заедно”, „Нашите мечти ще вдъхновят културата” и „Вярваме в силата на общността”.
Кампанията подчертава и другите творчески таланти на нейните герои. Например, Жоли Ейлиън и Саша Пивоварова, които са художници, активистките дела на Адвоа Абоа, спортната страна на Луна, както и предприемаческия дух на актьора Патрик Шварценегер. Новото поколение модели заедно показват една активна културна общност.
Галерия
#MangoNewVoices с Адвоа Абоа, Саша Пивоварова, Патрик Шварценегер и др.
Снимки: Аласдаир Маклела
Това послание за единство ще продължи през целия сезон чрез различни сътрудничества, които ще подкрепят нововъзникващата младежка култура. Кампанията ще бъде споделена във всички платформи на MANGO с хаштага #MangoNewVoices.
Колекцията пролет-лято 2019 обединява ангажираността на MANGO към съвременните стилове и новоизработени тъкани. Този сезон марката предлага дизайни с пастелни нюанси като бледо розово, небесно синьо и лайм.
Вечните облекла, в които трябва да инвестираме, като например палтата, са придружени от актуалните вело панталони. По-летните стайлинги са с полупрозрачни тъкани в облика на блузи и рокли, както и с принтове върху макси-ризи.
Асортиментът от аксесоари набляга на пастелните нюанси и включва шапки, чанти и бижута от стъкло. Сред обувките можем да намерим сандали с каишки с оплетени детайли и модерните за сезона - кецове.
Можете да закупите продуктите от Mango.com