Преминете към основното съдържание

Зад кадър с главните герои на MANGO

Аласдаир Маклела снима Адвоа Абоа, Жоли Ейлиън, Луна Бийл, Саша Пивоварова и Патрик Шварценегер за пролетната кампания на испанския моден бранд

Новата кампания за пролет/лято 2019 на MANGO събра едни от младите лица в модната индустрия. Проектът създаден от небезизвестния фотограф Аласдаир Маклела използва лозунги като „Да изградим бъдещето заедно”, „Нашите мечти ще вдъхновят културата” и „Вярваме в силата на общността”.

Кампанията подчертава и другите творчески таланти на нейните герои. Например, Жоли Ейлиън и Саша Пивоварова, които са художници, активистките дела на Адвоа Абоа, спортната страна на Луна, както и предприемаческия дух на актьора Патрик Шварценегер. Новото поколение модели заедно показват една активна културна общност.

Това послание за единство ще продължи през целия сезон чрез различни сътрудничества, които ще подкрепят нововъзникващата младежка култура. Кампанията ще бъде споделена във всички платформи на MANGO с хаштага #MangoNewVoices.

Колекцията пролет-лято 2019 обединява ангажираността на MANGO към съвременните стилове и новоизработени тъкани. Този сезон марката предлага дизайни с пастелни нюанси като бледо розово, небесно синьо и лайм.

Вечните облекла, в които трябва да инвестираме, като например палтата, са придружени от актуалните вело панталони. По-летните стайлинги са с полупрозрачни тъкани в облика на блузи и рокли, както и с принтове върху макси-ризи.

Асортиментът от аксесоари набляга на пастелните нюанси и включва шапки, чанти и бижута от стъкло. Сред обувките можем да намерим сандали с каишки с оплетени детайли и модерните за сезона - кецове.

MANGO пролет-лято 2019

Галерия

MANGO пролет-лято 2019

https://shop.mango.com/bg

Можете да закупите продуктите от Mango.com

messages.loading
Горе
ELLEworldtwitter-logo-silhouettepinterestinstagram envelopeyoutubemenuclose chatalarmexclamation-signwarninglocked-padlockfavorite-heart-buttonmagnifying-glassdown-arrowuser